sobota, 15 września 2012

Początki

       Początki są trudne. Już jakiś czas zabierałam się za stworzenie bloga kulinarnego. Ale wstydziłam się, bo wiem jakie cuda ludzie potrafią zgotować. Swoją wyprawę w świat smaków rozpoczęłam jakieś piętnaście lat temu. Nie miałam dobrego przykładu z domu, gdyż mama i babcia to urodzone krawcowe, ale kiepskie kucharki.

     Moje pierwsze potrawy były to proste, niewyszukane przepisy, czasami eksperymenty małej dziewczynki kończące się sukcesami, albo klęskami. Od tego czasu wiele się nie zmieniło. Gotuję nadal prosto, tradycyjnie, ale używam więcej przypraw, staram się aby potrawy cieszyły oko. Poszerzyło się grono osób, które próbują mojej kuchni. A największą radość sprawia mi jak im smakuje. Chętnie wymienię się przepisami i przetestuję nowe.                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz